Nämä leimakuvat vievät mennessään niin ettei vikisemään ehdi. Tiinalta saatuja leimoja on vielä jokunen. Niistä vielä suurkiitos Tiinalle ja vaihtareitakin on jo itämässä. Olen plokannut eri sivujen leimatarjontaa mutta kun en oikein edes tiedä millä olis oikeesti käyttöä. Yks setti minulla on mutta en ole vielä osannut käyttää niitä yhdessäkään kortissa :).

Olen katsellut muiden tekemiä kortteja ja toinen toistaa osaavampia tekijöitä on vaikka miten monta. Ainut asia mikä harmittaa on, että miks keksin tän jutun vasta äsken, eli reilut kuukausi sitten. Tosin toinen juttu on sitten se että jos into pysyy likimainkaan tällaisena niin mihin mä näiden korttien kanssa joudun.

Lumipyrysiili oli vähän hankala kun minulla ei ollut sopivia papereita. Vähitellen alkaa edes vähän tajuamaan mille vois olla käyttöä. Tähän saakka vain umpimähkään.

Tykästyin noihin chalkseihin vaikka vasta kokeilen.

Ja tässä tuo lumipyryssä elämästä nauttiva siili. Esimerkkiä sopii ottaa kunhan pyryt taas pakkasjakson päätteeksi tulevat.